Časté otázky

Jak dlouho trvá oprava?
Pokud je to technicky možné, zakázky jsou během jednoho pracovního dne vyřízeny. Pokud se například objednává specifický díl, trvá oprava dle dostupnosti dílu. Většina oprav trvá maximálně 3 pracovní dny.

Přijedete i ke mě domů?
K zákazníkům domů nebo do firmy nejezdím. Všechny opravy realizuji v provozovně na ulici Hybešova 42 v Brně.

Kolik mě oprava počítače bude stát?
Aktuální ceník naleznete zde. V ceníku nejsou uvedeny všechny typy oprav. Ceny ostatních prací jsou individuální a jsou před opravou konzultovány se zákazníkem.

Jaký typ oprav počítačů provádíte?
Provádím veškeré práce, které se týkají pevných počítačů, notebooků. Klasické tablety a tablety s klávesnicí neopravuji.

Jsou značky a nebo typy notebooků či počítačů které neopravujete?
Jsem schopen opravit takřka vše na co lze koupit náhradní díly (pokud jsou potřeba k opravě).

Opravujete i Apple?
Ne, na Apple se nespecializuji. Opravuji jen notebooky a počítače na platformě Windows.

Vyměňujete i displeje?
Klasické nedotykové displeje vyměňuji. Dotykové displeje ale bohužel nevyměňuji.

Musím si zálohovat data, když k vám dávám počítač na opravu?
Data si zálohovat nemusíte, zálohu provádím já, pokud to situace vyžaduje. Například přeinstalace či instalace Windows.

Měl bych zájem o antivirus ESET NOD32, co pro to mohu udělat?
Základní nabídku produktů ESET naleznete zde. Zdali by jste chtěli individuální nabídku napište mi email na info@fopanet.cz, nebo zavolejte na 776 362 656 a dle vaši poptávky vytvořím cenovou nabídku. Budu po vás potřebovat: jméno a příjmení, popř. název firmy, na kolik počítačů, tabletů či mobilních telefonů budete antivirus potřebovat a zdali již nějaký antivirus na zařízení máte.